Το www.xartinisvoura.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗς, που εδρεύει στην Ανατολή Ιωαννίνων, στην Ελλάδα και εκπροσωπείται νόμιμα από την Αναγνώστου ΓλυκερίαΜυρτώ, με Α.Φ.Μ.: 061313128 της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@xartinisvoura.gr και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2651200159, (εφεξής η «ΕΠΙΧEIΡΗΣΗ»).

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα xartinisvoura.gr, το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www. xartinisvoura.gr.  Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία “επισκέπτης” ή/και “χρήστης” ή “πελάτης” αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία προϊόντων και υπηρεσιών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Όροι

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

H ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.xartinisvoura.gr, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Περιορισμός Ευθύνης

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου «όπως ακριβώς έχουν». Σε καμία περίπτωση η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λ.π. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που παρατίθενται και περιγράφουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα xartinisvoura.gr ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ή των τρίτων μερών αντίστοιχα, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η χρήση τους στον ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει σε καμία περίπτωση άδεια ή δικαίωμα χρήσης τους από τρίτους.

Υποχρεώσεις Χρήστη

Ο χρήστης/πελάτης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες και τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως ο νόμος προβλέπει και με βάση τους κανόνες της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών. Υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί τo ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα xartinisvoura.gr για:

  1. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου.
  2. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.
  3. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας).
  4. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους.
  5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών.
  6. Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων.
  7. Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο.
  8. Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

 

Αγορά Προϊόντων

Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορεί να βρει προϊόντα που αφορούν σε βιβλία, χαρτοπωλειακά και σχολικά είδη, είδη δώρων, είδη τεχνολογίας, παιχνίδια και δώρα.

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε 7 κεντρικές κατηγορίες, με την κάθε κατηγορία να έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών.

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας είτε ως μέλος, εάν έχετε ήδη εγγραφεί, είτε ως επισκέπτης, δηλώνοντας τα στοιχεία σας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε μαζί μας στο 2651200159 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις», όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.

Διεκπεραίωση Παραγγελιών – Πολιτική Τιμών

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου, της Ευρώπης και των χωρών που αναφέρονται στις χώρες αποστολής στις λίστες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι παραγγελίες εκτελούνται κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ΦΠΑ). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του εμπορεύματος , το τίμημα το οποίο αναγράφονταν στους οικείους τιμοκαταλόγους γι’ αυτό το προϊόν κατά το χρόνο παραγγελίας. H ΕΤΑΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα της και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή το αντίστροφο. Οι τιμές και τα προϊόντα που αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή μέχρι παρέλευσης της καταληκτικής ημερομηνίας της προσφοράς. Για την εκτέλεσή τους θα τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο email το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία σας και τα προϊόντα είναι όλα διαθέσιμα στους προβλεπόμενους χρόνους θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό email με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση. Με την παράδοση της παραγγελία σας στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε τρίτο email με τον αριθμό αποστολής  της (tracking number). Σε διαφορετική περίπτωση, εάν κάποιο προϊόν δηλαδή δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς από τον εξειδικευμένο συνεργάτη μας.

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα email αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

Όλο το ιστορικό των προηγουμένων παραγγελιών, καθώς και την εξέλιξη κάθε παραγγελίας μπορείτε επίσης να την παρακολουθήσετε μέσω της ενότητας «Οι παραγγελίες μου». Βασική προϋπόθεση είναι να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό μέλους στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η παραγγελία σας, προτού φτάσει σε εσάς, θα περάσει από τα εξής βήματα:

Παραγγελία σε αναμονή: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας με επιτυχία. Θα λάβετε σχετικό αυτοματοποιημένο e-mail, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας, ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της. Στο στάδιο αυτό, ξεκινάει η διαδικασία συγκέντρωσης των προϊόντων, που έχετε παραγγείλει, στην αποθήκη μας και μετέπειτα η συσκευασία τους για αποστολή.

Σε αυτό το στάδιο θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ΜΟΝΟ εάν υπάρχουν προβλήματα με τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.

Παράδοση παραγγελίας στο μεταφορέα: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στην διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει. Σας γνωστοποιείται, μέσω e-mail, ο Αριθμός Αποστολής (voucher) της μεταφορικής εταιρείας που έχει αναλάβει την παράδοση του πακέτου σας, για να μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της.

Έτοιμη προς παραλαβή από το κατάστημα: Το παρόν μήνυμα, το οποίο θα σας αποσταλεί με e-mail, επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από το κατάστημα της επιλογής σας, εφόσον έχετε επιλέξει την επιλογή παραλαβής της παραγγελίας από κατάστημα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ μας. Τα προϊόντα σας περιμένουν για παραλαβή από αυτό έως και 3 μέρες συνολικά.

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ενδεικτική (κυρίως στα προϊόντα με διαθεσιμότητα 1 έως 3 ημέρες), αφού η ενημέρωση γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι σε πραγματικό χρόνο. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα, τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο email ή εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, στα τηλέφωνα ή/και στο email που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία σας μπορεί να εκτελείται κανονικά, με βάση τους χρόνους διαθεσιμότητας που ορίζονται σε κάθε προϊόν.

Παραλαβή Παραγγελίας

Η παράδοση του προϊόντος γίνεται μόνο στον αγοραστή και απαιτείται η επίδειξη στον ταχυμεταφορέα ή στον υπάλληλο του καταστήματος, σε περίπτωση επιλογής παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα Χάρτινη Σβούρα (Ιωαννίνων 59, Ανατολή Ιωαννίνων), της πρωτότυπης ταυτότητας ή διαβατηρίου του αιτηθέντος την παραγγελία και η καταγραφή των προσωπικών του στοιχείων. Μετά την υπογραφή – αποδοχή του πελάτη-παραλήπτη του σχετικού Δελτίου Αποστολής, δεν θα είναι δυνατό να αναγνωρίζονται τυχόν αμφισβητήσεις που αφορούν την παράδοση.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης Για Αγορές Από Απόσταση

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ μας στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές σας παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στην ενότητα «Επιστροφές Προϊόντων».

Ακύρωση Παραγγελίας (Δικαίωμα υπαναχώρησης)

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως της ενότητας «Επιστροφές Προϊόντων», η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο 2651200159 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά έχει αποσταλεί το προϊόν στη διεύθυνση σας και δεν επιθυμείτε την παραλαβή του, οφείλετε να καταβάλετε στην εταιρεία μας το συνολικό ποσό των εξόδων αποστολής, από και προς τον χώρο σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ηλεκτρονική παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί αποτελεί την μεταξύ μας «Σύμβαση». Υποχρεούστε από τον νόμο να υποβάλλετε ακριβή και αληθή στοιχεία, καθώς και να παραλάβετε και να πληρώσετε την παραγγελία σας όταν αυτή σας παραδοθεί. Ψευδείς και ανακριβείς δηλώσεις, καθώς και αδιαφορία ή άρνηση παραλαβής της παραγγελίας σας μπορεί να επισύρουν νομικές κυρώσεις εις βάρος σας από τη νομική προστασία της εταιρίας μας. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2651200159 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

Τρόποι Πληρωμής

Στο www.xartinisvoura.gr σας προσφέρουμε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, για να επιλέξετε εκείνον που σας εξυπηρετεί καλύτερα! Μπορείτε να τους δείτε όλους αναλυτικά στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής».

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Τρόποι Αποστολής

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, τους τρόπους αποστολής και παράδοσης της και το κόστος μεταφορικών, μπορείτε να δείτε στη σχετική ενότητα «Τρόποι Αποστολής».

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας:
    Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα εγχώριων προμηθευτών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην έχουμε το προϊόν που σας ενδιαφέρει στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο:
    Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας:
    Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κλπ. Ζητούμε την κατανόηση σας σε περιόδους αιχμής (Άνοιγμα Σχολείων, Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη επικοινωνία μαζί σας:
    Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχει τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

Εφαρμοστέο Δίκαιο Και Επίλυση Διαφορών

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στα Ιωάννινα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια των Ιωαννίνων. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, Τ.Κ.: 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.: 1520, φαξ: 2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ.: 11471, Αθήνα, τηλ.: 2106460734, φαξ: 2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, Τ.Κ.: 11471, Αθήνα, τηλ.: +30 2106460284, φαξ: +30 2106460784, email: info@eccgreece.gr. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).